הובלות עם מנוף

בשנים האחרונות גובר הולך וגובר השימוש בהובלות עם מנוף. לעובדה הזאת יש מספר סיבות אך מה שמעניין אתכם הצרכנים, המחירים עבור הובלות עם מנוף הולכים ויורדים עקב התרחבות ההיצע בשוק. במילים אחרות, מה שפעם לא חשבתם שיכול להוות אלטרנטיבה, כיום זוהי אופציה שלעתים תהיה זולה ומשתלמת יותר.

מתי משתמשים בהובלות עם מנוף?

הובלות קטנות

השימוש במנוף לצורך הובלות קטנות מתבצע בתדירות גבוהה. הובלות קטנות במקרה זה מתייחסות לאותן הובלות של פריטים בודדים כגון סלונים ומוצרים אחרים המתאפיינים בגדול ומשקל גבוהים. כאלה שיש קושי להוביל אותם לדירה מבלי שיינזקו. לכן הפתרון המהיר והבטוח ביותר הוא שימוש במנוף.

בניינים גבוהים

אני מניח שהדבר הראשון שעולה לכם בראש הוא בניינים גבוהים. למעשה, הצורך בשימוש במנוף בבניינים גבוהים מתרחש בעיקר כשאין מעלית. יחד עם זאת לעיתים קרובות מגלים שהשימוש במנוף עשוי להיות יעיל יותר גם כאשר יש מעלית בנמצא אך גודלה לא מספק להוביל את תכולת הדירה.

דרכי גישה צרות

מלבד מקרים בהם המובילים נאלצים להתמודד עם דירות בקומות גבוהות ללא מעלית או ללא מעלית מתאימה, ישנם מקרים בהם מגלים שחדר המדרגות או דרכי הגישה לבניין לא מתאימים להובלת הדירה. לכן על מנת למנוע פגיעה ברהיטים ובחפצים שמובילים, משתמשים במנוף.

מהירות ויעילות

בהובלות רבות, הכוח של המכונה טוב יותר מכוחו של האדם. כלומר, בשימוש בהובלות עם מנוף, תוכלו לבצע הובלות דירה במהירות ויעילות שהובלה רגילה לא תשתווה אליה.

הובלות משרדים

במקרים רבים בהם יש צורך לבצע הובלות משרדים, הדרך המועדפת היא שימוש במנוף עקב מהירות העבודה והאילוצים שהוזכרו בסעיף הקודם.

בניית דירות

גם הקבלנים למדו את היתרון שבשימוש במנוף. כיום ישנם אתרי בנייה רבים שמשתמשים במנופי הובלה על מנת להוביל חומרי בנייה לקומות גבוהות. סעיף זה מן הסתם, פחות רלבנטי לצרכן הממוצע.

מה צריך לבדוק ולדעת כששוכרים שירותי הובלה עם מנוף?

ביטוח

וודאו שלחברת ההובלות ולמפעילי המנוף יש ביטוח מתאים. עליכם לדאוג שאם חלילה תכולת הדירה שלכם תיפגע, יהיה ביטוח שיכיר בנזק ויפצה אתכם.

רישיון מפעיל מנוף

מאחר והפעלת מנוף בהובלות דירות, דורשת מיומנות ומקצועיות, על מפעיל המנוף לעבור הכשרה מתאימה. וודאו שמפעיל המנוף אותו אתם שוכרים מחזיק ברישיון מתאים.
גובה המנוף – בדקו שגובה המנוף מתאים לצורך ביצוע הובלת הדירה שלכם. ישנן חברות רבות המציעות שירות כזה ולחלקן יהיה קשה מאוד לוותר עליכם גם אם המנוף שברשותם לא מתאים לאופי ההובלה. לכן בדקו מהו גובהה של ההובלה לה אתם זקוקים ופנו לחברה שמחזיקה במנוף מתאים.
המחירהובלות עם מנוף הן בדרך כלל לפי שעת עבודה ונכון לסוף שנת 2014 עומדת על אזור ה-300 ₪ לשעת העבודה הראשונה. לאחר השעה הראשונה ואם יש צורך, יגבה ממכם סכום נמוך יותר.
לסיכום, אם אתם מחפשים פתרון הובלה יצירתי ומהיר להובלת הדירה, כדאי לכם לשקול שכירת מנוף לביצוע המשימה. מעבר לצורך במנוף בהובלות מורכבות, השימוש במנוף בהובלות רגילות יכול להוות גורם ליעילות ומהירות ובתנאים מסוימים אף יכול השימוש במנוף אפילו להוזיל את מחיר ההובלה.