איך יודעים איזו חברת הובלות היא המתאימה ביותר עבורכם

כאשר מדובר בהובלת דירות, הדבר האחרון שאתם צריכים הנו חברת הובלות או מובילים לא אחראיים, כאלה שלא יעמדו מאחורי המילה שלהם ואחרי הסיכומים שלהם עמכם. אין צורך להרחיב כמה מצב זה יכול להיות קריטי כאשר אנו מוצאים את עצמינו תלויים בחסדיו של מישהו אחר…

על מנת להימנע ממצבים כגון אלו, ריכזנו בעבורכם מספר עצות וטיפים שיעזרו לכם לבחור בחברת הובלות אמינה.
לאיזו הובלה אתם זקוקים?

כיצד לבחור חברת הובלות

חובה להגדיר את סוג ההובלה שאנו זקוקים לה. לא כל שירותי ההובלה המוצעים הם ברמה שווה. מבלי לבלבל אתכם יותר מדי, עבדכם הנאמן נתקל לא פעם בחברת הובלות משרדים שהחליטה ביום בהיר להוביל גם דירות או גרוע מכך – חברה המספקת שירותי אריזה למעבר דירה שהסבה את שירותיה והוסיפה שירותים נוספים – רק משום שהלקוח ביקש. הלקוח אינו יודע שבחלק מהמקרים, החברה פשוט מוציאה את בקשת ההובלה לחברה חיצונית אחרת – אותה חברת הובלות שהלקוח אפילו אינו מכיר ולא שמע עליה בעבר. לכן יש להגדיר את סוג השירות לו אנו זקוקים, אם ישנם מספר מועט של חדרים או שהתכולה אינה גדולה, ניתן להסתפק בחברת הובלות קטנה וזולה הרבה יותר עם רכבי הובלות המתאימים לאופי העבודה ולא משאיות ענק שעצם התפעול שלהן עולה כסף רב (נהג, דלק וכדומה). נסו להבין האם אתם זקוקים לעזרה באריזת החפצים או בשירותים נוספים כגון ניקיון. נסו לפנות לבעלי מקצוע רלבנטיים וכאלה שאתם סומכים עליהם. יחד עם זאת חשוב לציין שישנן חברות המרכזות את רוב סוגי הפעילויות הקשורות להובלה אך לפי דעתי קשה להשיג חברה איכותית ועדיין לשמור על עלויות סבירות.

מתי מחפשים חברת הובלות?

יש לחפש חברת הובלות כבר כחודשיים עד חודש לפני המעבר. זה אולי נראה לכם מוקדם מדי אך זכרו שאם תתחילו מוקדם בתהליך החיפוש אחר מובילים, סביר להניח שתמצאו את המובילים שיתאימו לכם ביותר, תוכלו לתאם בתאריך שנוח לכם ואפילו תקבלו בונוס – אתם אלה שקובעים את שעת ההובלה (-;

איפה מוצאים חברת הובלות איכותית?

ישנן מספר דרכים למצוא מובילים איכותיים. הראשונה – אם כבר התנסיתם בהובלת דירה והייתם מרוצים מהשירות, אין סיבה שלא תשתמשו בשירותי החברה בשנית. הדרך השנייה הינה לשאול חברים – כאלה שהובילו דירה והיו שבעי רצון. הדרך השלישית הינה חיפוש חברת הובלות באינטרנט – באתרים אמינים בלבד, כראלה שמאפשרים כתיבת וקריאת חוות דעת של לקוחות על חברות ההובלה.

מה צריך לדעת לפני שמתקשרים לחברת ההובלות לתאום פגישה?

וודאו שיש לכם את פרטי המעבר- על מנת שתוכלו לתאם פגישה עם המובילים, עליכם לדעת בדיוק מהם התאריכים בהם אתם מובילים את תכולת הדירה, בדקו האם אתם זקוקים לשירותים נוספים כגון הובלה עם מנוף, או שירותי אריזת דירה, יש לדעת את מרחק הדירות מהמחניות של כל אחת מהן, בדקו מחסומים ובעיות נגישות שעלולות לצוץ בעת ההובלה (מעלית קטנה/נמוכה), בדקו את כמות הרהיטים השבירים, מספר מוערך של קרטונים ואריזות להם תזדקקו, האם בדירתכם ישנם פריטים חריגים (כגון פסנתר) או פריטים יקרים במיוחד. כל הפרטים הללו קריטיים מאחר והם ישמשו את חברת ההובלות לחשב את המחיר בצורה הוגנת ושקטה. בדרך זו ניתן לבנות אמון וכמובן להיות רגועים וממוקדים במשימת המעבר.

ביטוח הובלות וביטוח מנוף

בדקו שהמוביל אותו אתם שוקלים לשכור, מחזיק בביטוח מתאים. ביטוח כזה שיכסה כל נזק שעלול להיגרם לרכושכם בעת ההובלה. יש לבדוק מה הביטוח מכסה, מה נחשב לאחריות המובילים ומהם אחוזי ההשתתפות העצמית – אם ישנה כזאת.
אם אתם זקוקים להובלות עם מנוף, וודאו שלמפעיל המנוף יש רישיונות מתאימים.

איזו הצעה לבחור

אחרי שקיבלתם מספר הצעות מחיר, נסו להבין ממי התרשמתם בצורה הטובה ביותר. הבינו מה גודל צוות המובילים שהציעה כל אחד מחברות הובלת הדירות. תעדו את המחיר. כאשר בחרתם בחברת הובלות, בקשו הסכם הובלה מסודר שמתאר את התכולה אותה יש להעביר לרבות מספר הקרטונים.
לסיכום: אנו מאמינים שהתנהגות נכונה והשמעות לכללים ידועים וברורים, יהפכו את ההובלה למשהו הרבה יותר מסודר וידידותי.