הובלות משרדים שונה מהובלות דירה בהרבה מאוד מובנים, ולכן היא דורשת התמקצעות מיוחדת. בבואכם להוביל תכולת משרד, עליכם לשכור את השירות הטוב ביותר – כזה שיעניק לכם את השקט הנפשי ויוביל אתכם בצורה מקצועית לאורך כל הדרך – עד למיקומכם במשרד החדש.
מדוע הובלת משרד שונה מהובלת דירה?
המשרד הינו עסק הפועל ברוב שעות היממה
כאשר מדובר בהובלות משרד צריכים לקחת בחשבון פגיעה מינימלית בשגרת היום ולבצע את ההובלה באופן כזה שיהיה שקוף כמה שיותר כלפי העובדים, הלקוחות והספקים וכמובן כזה שיפגע בצורה המינימלית בעבודה השוטפת. לכן אנו מציעים מגוון פתרונות שיקלו עליכם את העתקת המשרד והובלתו.
אנו מבצעים הובלות משרדים בשעות הלילה.
אנו ממליצים לרוב בעלי העסקים לבצע את הובלת המשרד דווקא בשעות הלילה. כמובן שתנאי זה אינו הכרחי אך הוא עשוי להתאים לבעלי משרדים רבים המעוניינים בפגיעה מינימלית בעבודתם השוטפת.
איש קשר ישיר מטעם חברת ההובלות
אנו מבינים את החשיבות הרבה שבמהלך העתקת המשרד, ולכן אנו ממנים איש קשר לצורך התקשרות עם בעלי העסק או מי מטעמו, על מנת לבצע תכנון קפדני של התהליך, לתת מענה לכל שאלה ולתאם את כל מהלכי ההובלה. איש קשר זה זמין ברוב שעות היממה.
אריזת תכולת המשרד
תכולת המשרד משמשת לעבודתו השוטפת של העסק ולכן יש לבצע את אריזת התכולה רק בשלבים הסופיים של ההכנה למעבר. יש לעטוף את הציוד בחומרי הגנה כגון שקיות בועות, ולשנע את התכולה למיקומה החדש.
פריקת הציוד
פריקת הציוד מבוצעת בזהירות המרבית תוך התמקדות בצרכי הלקוח.
ה
החל מחודש ינואר, החברה תבצע הובלות משרדים במסגרת שירותי Amovil.co.il