לעבור דירה בראש שקט

מעבר דירה מתקשר בדרך כלל לאי סדר, לחץ ובעיקר למטלה שאיננו מעוניינים לבצע אך עושים זאת משום שחייבים. הרגשה זו מבוססת בדרך כלל על משימות שיש לבצען ובדרך כלל אלו משימות שוחקות, החל מהסידורים האדמיניסטרטיביים כגון העברת החשבונות וכלה בבחירת חברת הובלות.
אנו בטוחים שאם נעבוד על פי הכללים נוכל לבצע את המשימות בדרך יעילה, כזו שתחסוך לנו זמן, תהפוך אותנו לממוקדי מטרה ותפחית במידה ניכרת את הלחץ המקיף אותנו ברגעים אלה. זו ההזדמנות לשכוח מאותם סיפורים על קשיים ותלאות שעברנו או שמענו עליהם בכל הקשור למעבר דירה מאחר והשליטה בנושא זה הינה בידינו וביכולתנו, על ידי ביצוע מספר פעולות פשוטות, ביכולתנו להביא לתוצאה הרצויה – דהיינו, מעבר דירה בצורה בטוחה ואם אפשר אז עם חיוך.
מעבר לדרך בה עליכם לבחור את חברת ההובלות שתבצע בעבורכם את הדירה, ישנם שירותים נוספים, שחלקם ללא תוספת עלות, היכולים לעזור באריזת הדירה, במעבר ובהתמקמות בבית החדש. עליכם לברר עם חברת ההובלות האם הם מספקים את השירותים הללו – דבר שיעזור בבחירתם הסופית של המובילים שיעבירו את דירתכם.

אספקת קרטונים למעבר דירה

עלות: בחינם.

חברות הובלה רבות מספקות קרטונים וארגזים לצורך אריזת תכולת הדירה. שירות זה ניתן בדרך כלל ללא תוספת עלות ויחסוך לכם התעסקות בחיפוש אחר ארגזים במרכולים ובקרטוניות. צעד זה לא רק שיחסוך לכם לא מעט כסף (אם חשבתם לרכוש קרטונים) אלא יחסוך לכם לא מעט זמן.

אריזת תכולת הדירה למעבר

עלות: בתשלום

שירותי אריזה למעבר דירה הולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות. רבים מהצרכנים מגלים שבתוספת כספית, בדרך כלל הגיונית, ניתן לקבל שירותי אריזה שיפתרו אותם מהמטלה המייגעת של אריזת הדירה. כאמור, ישנם חברות רבות המספקות שירותי אריזה מעין אלה אך שירות זה כרוך בעלות כספית.

שירותי ניקיון

עלות: בתשלום.

כחלק מתהליך המעבר, עליכם לנקות את הדירה אליה נכנסים לגור וכמובן את הדירה שאתם עוזבים. חברות הובלה רבות מציעות שירותי ניקיון. שירותים אלה ניתנים על ידי גוף שלישי שבדרך כלל מצוי בקשרים עסקיים עם חברת ההובלות ולכן אתם עשויים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים בשירותי ניקיון, אנו ממליצים לבצע סקר שוק על מנת לקבל את ההצעה המשתלמת והטובה ביותר.

הובלה עם מנוף

עלות: תוספת כספית תלויה.

למה תלויה? התשובה לכך פשוטה. אם אנו יודעים שעלינו לשכור שירותי מנוף על מנת לבצע את ההובלה, עלינו לברר האם חברת ההובלות מספקת שירות כזה בעצמה. אם לחברת ההובלות איתה סיכמתם, אין מנוף, הם יצטרכו לשכור שירותים של חברת הובלות שלישית – דבר שבסופו של יום ייקר את עלות ההובלה. לכן, תשאלו האם שירותי ההובלה עם מנוף מסופקים על ידי החברה ואם לא נסו לקבל הצעת מחיר נוספת על מנת לוודא שאתם לא משלמים תשלום נוסף לחברה אותה אתם לא מכירים.

קביעת מספר המובילים מראש

עלות: חינם

מצאנו לנכון לציין את הסעיף הנ"ל מאחר ואומנם זהו אינו שירות מקיף אך זהו מרכיב שיכול לקבוע את אופי השירות אותו תקבלו. קביעת מספר מובילים שיבצעו את המשימה יכול להיות ההבדל בין מעבר קצר ויעיל או כזה שנמשך לעיתים עד השעות הקטנות של הלילה. שאלו את נציג חברת ההובלות כמה מובילים הוא מקצה לכם על מנת לבצע את ההובלה. אל תתביישו להתמקח אם צריך.
לסיכום: אם הצלחתם לקרוא את המאמר עד נקודה זאת, סביר להניח שתעברו תא תהליך ההובלה בצורה הטובה ביותר. זכרו שידע הוא כוח ואם תתכוננו להובלה בצורה ראויה תוכלו לבצע אותה ביעילות ובשקט נפשי.